#333333

18 september 2008

Okej, först vill jag säga att kan inte människor låta bli andras saker? det var inbrott på smulans igen, de gjorde sönder glaset och de va ca 15 pers tydligen. De skulle ha negerbollar o dricka, men kan man inte vänta tills dan efter o köpa istället era j*kla nötar!! Hoppas polisen får tag på de nångång för det skulle vart sjukt gött, så slipper man vara rädd eller osäker när man kommer hem sent, vem vet ifall de står 15 killar där o snor saker? Vad händer då, om man kommer vid det tillfället. Har också köpt den jackan jag nämnde i förra inlägget, för ungefär 950;- tror jag. Annars har väl inte så hemskt mycket hänt, förutom att jag körde bil hem från träningen i onsdags. ;D Det gick riktigt bra o nästa vecka ska jag köra med Anneli, men bara 40 minutare, så får se vart man får köra. 
Sen har jag fått en ny mobil, men ska betala räkningen själv, så det blir också något nytt. :)
Men nu ska jag ta o dra, mor kommer hem snart & då blir det kvällsmat vettni, Ha de gött ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback